"GW" rozpoczęła kampanię pod hasłem "Wczytaj się. Nie daj sobą manipulować"
Kampania "Gazety Wyborczej" potrwa do 6 listopada (fot. materiały prasowe)
"Gazeta Wyborcza" rozpoczęła w czwartek kampanię zachęcającą do korzystania z rzetelnych źródeł informacji i czytania treści przygotowywanych przez zespół dziennika.
"Każdego dnia społeczeństwo jest poddawane próbom manipulacji. Rząd przejmujący media publiczne, sztuczna inteligencja generująca słowa niewypowiedziane przez osoby publiczne czy fake newsy zalewające sieć sprawiają, że coraz trudniej jest odróżnić, co jest prawdą, a co kłamstwem. Odpowiedzią na te wyzwania jest rzetelne dziennikarstwo, które warto wspierać" – napisała redakcja "GW" w tekście inaugurującym kampanię promocyjną.
Czytaj też: Dziennikarze przesłuchiwani, bo pisali o fikcyjnym zatrudnieniu siostry Morawieckiego
Motyw przewodni kampanii brzmi "Wczytaj się. Nie daj sobą manipulować", a w kreacji prezentowanych jest sześć głównych haseł: Praworzą(dno)ść, Reforma edu(kac)ji, Kośc(iół) niezgody, St(raj)k kobiet, (W)inny i Hej(t).
Kampania "Gazety Wyborczej" potrwa do 6 listopada. Prowadzona jest w internecie (Google, Meta, TikTok, serwisy Wyborcza.pl), prasie, kinach i na nośnikach reklamy zewnętrznej w Warszawie. Dodatkowo obejmie niestandardowe działania w przestrzeni miejskiej.
Kampanię przygotował dział marketingu "GW", a autorem linii kreatywnej jest agencja Shake The Cake. Za zakup mediów odpowiadały AMS i agencja mediową Spark Foundry.
Kampanii towarzyszy specjalna oferta na cyfrową prenumeratę Wyborcza.pl.
Czytaj też: TVP odpowiada na film Agnieszki Holland. Pokaże drugą edycję koncertu "Murem za polskim mundurem"
(KOZ, 22.09.2023)